Thank you for resending the book (original arrived damaged). I’m disappointed that the Twinkle Twinkle Little Star song is at such a high speed. A lot of berceuses are douce and slow which makes for a good way to wind down and fall asleep. This recording actually has the opposite effect.
My daughter absolutely loves these books, and so do her older brothers! She loves to press the buttons and dance to the music. However, we have 2 books that don't exactly work. One book plays the last 3 songs of the book. One book will start playing the songs and then stop in the middle. But she still loves them.
Store owner replied:
Hi Megan, I am sorry to hear about the sound issues you are experiencing. We offer 30 day returns and a lifetime warranty, so I have contacted you via e-mail (hello@calisbooks.com) to help you get a replacement for both books! Claire
Store owner replied:
Hey there! I’m sorry you’re experiencing issues with the book. Kindly reach out to the email address listed on the back of the book. We’re happy to help and make this right for you!
The first book wouldn’t turn on. I received excellent customer service and a replacement. It works great and we love it. I need instructions on returning the book that didn’t work.
Thank you for the excellent customer service.
Both my grand girls were out to our home yesterday, and they each got to open up a Cali music book. Thanks for sending replacements for The Nutcracker and Twinkle Twinkle little Star! They absolutely LOVED listening to them…over & over & over!
I love the musical element to these books! It gives my little one the joy of controlling them and pushing buttons! Thank you for these beautifully constructed books.
Not a big fan of this book. We love the reggae and the weather book but the song voice on this one isn’t as good as the others and the pitch is off. We were first sent a defective book and they were so kind and replaced it very quickly! That, I was so appreciative of! Customer service is very great!
Store owner replied:
We want you to enjoy our books as much as our customer service! I've followed up in an email to find a resolution for this.
The first book I received was not working so I contacted customer service who replaced the book. The 2nd book also did not work, so they sent me a 3rd book. I love the third book. It works perfectly. Customer Service took the time to answer every email I had in a very prompt way and was very helpful to me every step of the way to make sure I received a working book. I HIGHLY recommend this company for their quality merchandise and for their OUTSTANDING customer service. By the way, my toddler LOVES the book.
It doesn't work. This was supposed to be a replacement for a book I ordered previously that didn't work. They assured me they would test it and make sure this one worked. It does not work. I charged it until the light turned green and turned it on but none of the pages work. I was really hoping the first one was a fluke but obviously not. Will not buy again.
Store owner replied:
I'm sorry your book is not functioning as intended. I've emailed you to help find a resolution!
I have charged the twinkle little star fully and it does not play the music still 😔 my son was disappointed because that is his favorite song but he can’t hear it so he just looks at the pages
Store owner replied:
I'm sorry your book isn't functioning properly. We've identified a batch issue with the Twinkle Twinkle Little Star books and have sent you an email to resolve this issue!
Replacement came quickly. New book works fine grandson 16 months loves it
I bought the book for my granddaughter. She loves the songs and that she does something and music happens… she is 18 months old. This is her fourth book and she loves them all.
This is the third Twinkle Twinkle Book I have received that doesn’t work. It is so disappointing that I have to go through the process of getting another book,, paying 5.00 delivery fee for a book that doesn’t work. Clearly, this particular batch of books needs to be checked before sending to customers.
Store owner replied:
An issue with this batch of Twinkle Little Star has been brought to our attention and my team is working to resolve this right away. We have refunded this title and your shipping costs.
Book Twinkle Twinkle Little Star does work now. Thanks.
Store owner replied:
I'm sorry to hear your book is not working! I just reached out via text to resolve this for you.
im so disappointed. this is my 3rd twinkle twinkle little star book that doesnt work properly! Only 2 pages work and most of the time they stop early. love the books and concept but there are some serious manufacturing issues that need to be ironed out.
Store owner replied:
Hi Imraan, I am so sorry you received multiple books that do not work properly. We processed another replacement and I have shared this with our team to look into the issue further.
Had an issue with one of the books I ordered and it took a while for customer service to respond, so I had originally left a negative comment. However, they have since responded and made it right. I do really love these books for my 6-month old.